Realizator: Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” na zlecenie Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Temat: „Jak motywować do współpracy członków zespołów interdyscyplinarnych i grup roboczych?
Termin: 18 listopad 2015 r.
Miejsce: Siedziba Stowarzyszenia na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” – ul. Jaktorowska 4, Warszawa.
Czas trwania zajęć: 8 godzin dydaktycznych.
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 9 listopada 2015 r. do godz. 15.45 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Jak zakwalifikować się na seminarium?
1. Nadesłać wypełniony formularz zgłoszenia – jedną wybrana drogą: biuro@niebieskalinia.info; pocztą tradycyjną: Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa – z dopiskiem „Seminarium”; faxem: 22 250-63-11
2. Osoby zakwalifikowane do udziału w seminarium zostaną powiadomione o tym fakcie drogą e-mailową.
3. Udział w seminarium osoby zakwalifikowane potwierdzają jedną z wybranych dróg: e-mailową (biuro@niebieskalinia.info) lub telefoniczną (22 666 10 36)
Szczegółowych informacji udziela: Biurem Pogotowia „Niebieska Linia” tel. 22 666 10 36, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.45-15.45 lub z koordynatorką tego działania: p.kleminska@niebieskalinia.org
W trakcie seminarium poruszone zostaną praktyczne aspekty związane z funkcjonowaniem zespołu interdyscyplinarnego na poziomie zarówno roboczym jak i strategicznym. Przedstawione zostaną dobre praktyki i doświadczenia.. Omówione będą kwestie współpracy kluczowych podmiotów oraz pomysły na wzmacnianie ich zaangażowania w realizację zadań związanych z procedurą „Niebieskie Karty”.
Przy tworzeniu szczegółowej struktury seminarium uwzględnione zostaną potrzeby zgłaszane za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego przez osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu.
Zachęcamy do udziału!